سئو وب سایت

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو SEO ) فرآیند افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت است  ، افزایش دیداری از یک وب سایت یا یک صفحه وب به کاربران یک موتور جستجوی وب .

SEO به بهبود نتایج بدون پرداخت (به نام “طبیعی” یا “نتایج ارگانیک “) اشاره می کند و خرید خرید پرداخت می کند .

جستجوگرها ممکن است انواع مختلف جستجو، از جمله هدف قرار دادن جستجوی تصویر ، جستجوی ویدئو ، جستجوی علمی ، جستجو اخبار، و صنعت خاص جستجو عمودی موتورهای.

بهینه سازی یک وب سایت ممکن است شامل ویرایش محتوای آن، اضافه کردن محتوا، اصلاح HTML و کدگذاری مرتبط با آن باشد تا ارتباط آن با کلمات کلیدی خاص را افزایش دهد و مانع فعالیت های نمایه سازی موتورهای جستجو شود.  تبلیغ یک سایت برای افزایش تعداد لینک ها و یا لینک های ورودی، یک تاکتیک SEO دیگر است. تا ماه مه سال 2015، جستجوی تلفن همراه از جستجوی دسکتاپ پیشی گرفت.

به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ، SEO در نظر دارد که چگونه موتورهای جستجو کار می کنند، الگوریتم های برنامه ریزی شده کامپیوتر که رفتار موتور جستجو را تعیین می کند، چه افراد جستجو می کنند، اصطلاحات جستجو یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو، و چه موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد نظر آنها ترجیح داده می شود.جستجوگرها به این دلیل انجام می شوند که یک وب سایت بازدید کننده بیشتری از موتور جستجو دریافت می کند که وب سایت های بالاتر در صفحه نتایج جستجو (SERP) رتبه بندی می شود . سپس بازدید کنندگان می توانند به مشتریان تبدیل شوند.

جستجوگرها از بهینه سازی موتور جستجو محلی متفاوت است، در حالی که دومی بر روی بهینه سازی حضور آنلاین در کسب و کار متمرکز است به طوری که صفحات وب توسط موتورهای جستجو نمایش داده می شود زمانی که کاربر یک جستجوی محلی را برای محصولات یا خدمات خود وارد کند. در عوض، سابق بیشتر به جستجوی ملی یا بین المللی متمرکز است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با پشتیبان
ارسال از طریق واتساپ